کسب درآمد از سایت نئوباکس Neobux

سایت های PTC عموما به عنوان سایت ها تبلیغاتی شناخته می شن. فرض کنید که شما اخیرا یه سایت یا حتی وبلاگ باز کردی اما در شروع کار هیچ بازدید کننده ای نداری چرا؟ چون در موتور های جستجو سایت شما اگر وجود داشته باشه در صفحات آخره. یکی از راه های ارتقا در صفحات موتو رهای جستجو آمار بازدید روزانس که هرچی بیشتر باشه سایت شما سریعتر به صفحات اول می رسه و وقتی به صفحه اول برسه حداقل روزی 30 تا 40 بازدید کننده خواهید داشت. و این برای سایت هایی که محصولی رو قراره تو سایتشون معرفی کنند یا بفروشند خیلی مهمه و حاضرن کلی خرچ کنن تا به صفحه اول برسن.

سایت ها PTC برای سایت هایی که دنبال بازدید کننده می گردن بازدید کننده صوری جمع می کنه. یعنی یه پولی از سایت ها می گیره بعد کلی سیاهی لشکر روانه اون سایت ها می کنه تا جایگاه سایت ارتقا پیدا کنه.
مسلما سیاهی لشگر ها (که من و شمایی که عضو سایت های PTC شدیم هستیم) برای رضای خدا کار نمی کنن در عوض مشاهده اون سایت هایی که سایت PTC به هشون معرفی کرده یه پولی از PTC ها می گیرن.

نحوه کار سایت های Paid To Click به این شکل است، شما پس از ثبت نام روزانه تعدادی وبسایت برای بازدید دارید و به ازای کلیک کردن روی لینک آنها و مشاهده ی آن برای مدت 15 یا 20 ثانیه، مقداری پول دریافت می کنید.

اما آیا این پول ها قابل نقد شدن هستند و به طور کلی این سایت ها چطور پول را به دست مار مرسانند؟

بله! راه های زیادی برای نقد کردن این پول ها هست و از این بابت خیالتان راحت. هم می توان نقد کرد و هم اینترنتی خرج کرد!

در این پست به طور کامل نحوه برداشت از این سایت ها رو توضیح دادم توجه داشته باشید که شما اولین نفری نیستید که داره وارد این کار میشه در هر کدام از این سایت ها شما به راحتی ایرانی های زیادی رو پیدا می کنید که سال هاست دارن از این راه پول در میارن.

در این پست، شما با وبسایت Neobux آشنا می شوید که بزرگترین، بهترین و قابل اعتماد ترین سایت کسب درآمد اینترنتی می باشد.

برای عضویت در این سایت، روی تصویر زیر یا اینجا کلیک کنید.

سایت Neobux  حدود 2 الی 3 سال است که فعالیت دارد و کاملاً قابل اطمینان است. از پشتیبانی این سایت می توان به چت آنلاین و انجمن بزرگ کاربران سایت اشاره کرد.

 

خصوصیات عادی :

شما ( قبل از Upgrade کردن ) به این شکل درآمد کسب می کنید :

به ازای هر کلیک : 1 سنت     |     به ازای هر کلیک زیر مجموعه : نیم سنت

حداقل 4 تبلیغ در روز برای مشاهده وجود دارد.

پرداخت از طریق Paypal و Alertpay انجام می گیرد.

شاید پیش خود فکر کنید که چرا این سایت با این پرداخت کم، اینقدر در مرکز توجه واقع شده است؟ پس با ما همراه باشید...

 

خصوصیات منحصر به فرد :

- پرداخت آنی و فوری (برخلاف سایتهای دیگر که فرایند پرداختشان چندین هفته تا چندین ماه طول می کشد)

- حداقل پرداخت 2 دلار.

- مهمترین مزیت این سایت : امکان اجاره ی زیر مجموعه و امکان مصرف کردن درآمد برای اجاره ی زیرمجموعه.

 

 اجاره ی زیرمجموعه :

راه درآمد در این سایت، اجاره ی زیر مجموعه است، نه کلیک کردن! شما می توانید تعداد زیادی زیرمجموعه اجاره کنید و به ازای هر کلیک آنها در حالت کاربر عادی نیم سنت و در حالت کاربر ارتقاء یافته یک سنت دریافت کنید.

اجازه دهید حساب کنیم که در روز چقدر درآمد می توان داشت: فرض کنید که شما 1000 عدد زیرمجموعه یا ریفرال اجاره کرده اید (یک ماهه) و آنها هرکدام بطور متوسط روزانه 2 عدد کلیک انجام می دهند، به این شکل شما (کاربر عادی) روزانه 10 دلار و ماهانه 300 دلار کسب خواهید کرد که با Upgrade کردن حساب خود این مبلغ 2برابر می شود.

شما برای موفقیت در این سایت باید یک برنامه ی منظم را دنبال کنید که برای این منظور یک منبع انگلیسی برای شما قرار می دهم که به زودی آنرا ترجمه کرده و در اختیار شما قرار می دهم : 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد