گرفتن پیج رنک بالا از گوگل با ترفندبه صورت رایگان+کم کردن رتبه ا

با سلام امروز این پست رو برای کسانی مینویسم که دلشون میخواد رنک گوگل سایتشون رو بالا ببرن و رتبه الکسای سایت خودشون رو پایین بیارن و با این کار به افزایش فروش خودشون کمک کنن

امروز من 3 تا راهکار برای این موضوع دارم که به راحتی و بدون نیاز به هزینه کردن میتونید به ترافیک بازدید  مناسبی برسید فقط کافیه این مطلب رو تا آخر بخونید و به گفته های من عمل کنید خیالتون راحت باشه که 100 در صد جواب میده من در طول 2 ماه این موضوع رو تست گرفتم و جواب هم گرفتم البتهن در همون ماه اول جواب گرفتم

اولین راکار اینه که در  سایت زیر عضو بشید

عضویت در سایت شماره یک

با سلام امروز این پست رو برای کسانی مینویسم که دلشون میخواد رنک گوگل سایتشون رو بالا ببرن و رتبه الکسای سایت خودشون رو پایین بیارن و با این کار به افزایش فروش خودشون کمک کنن

امروز من 3 تا راهکار برای این موضوع دارم که به راحتی و بدون نیاز به هزینه کردن میتونید به ترافیک بازدید  مناسبی برسید فقط کافیه این مطلب رو تا آخر بخونید و به گفته های من عمل کنید خیالتون راحت باشه که 100 در صد جواب میده من در طول 2 ماه این موضوع رو تست گرفتم و جواب هم گرفتم البتهن در همون ماه اول جواب گرفتم

اولین راکار اینه که در  سایت زیر عضو بشید

عضویت در سایت شماره یک

این سایت بیشتر با فایرفکس سازگار است

روش کار کردن با این سایت به  این صورت هستش که شما بعد از عضویت وارد حساب کاربری خودتون میشید و در بالای صفحه  شروع بازدیداتوماتیک را کلیک میکنید و یک صفحه جدید بازمیشه و شما شروع به امتیاز گیری میکنید وحالا هر چه امتیاز بیشتر دریافت کنید به همان میزان بازدید دریافت میکنید البته میتونید بازدید هم بخرید من با همین روش با 48000بازدید یک وب سایت را 4 رنک جابجا کردم

راهکار دوم اینه که در سایت زیر عضو بشید

عضویت در سایت شماره دو

این سایت بیشتر با اینترنت اکسپلورر سازگار است

روش کار با این سایت هم شبیه سایت بالا میباشد بعد از عضو شدن وارد حساب کاربریتون میشید و در بالای صفحه شروع امتیاز گیری را کلیک میکنید و یک صفحه جدید باز میشه و شما شروع به امتیاز گرفتن میکنید البته یک موضوع را باید بگم که زمانی که شما عضو میشوید سایت شما باید از لحاظ محتوا تایید بشه که از لحاظ اخلاقی مشکلی نداشته باشه و تا اون زمان شما هر چی امتیاز بگیرید بعد از تایید سایت به سایت شما تعلق میگیره و بهتون بازدید داده میشه

راه کار سوم

عضویت در سایت شماره سه

این سایت بیشتر با اینترنت اکسپلورر سازگار است

روش کار کردن باز هم شبیه دو سایت بالا است بعد از عضویت وارد حساب کاربری خودتون بشید و کسب امتیاز را کلیک کنید و در قبال امتیاز به سایت شما بازدید تعلق میگیره و باز هم بگم سایت شما در هر 3 تا سایت که معرفی کردم بعد از تایید از نظر اخلاقی وارد چرخه گرفتن بازدید میشه

ویک ترفند هم میتونید انجام بدید که در مرورگر خودتون قسمتی که برای دیدن عکس های سایت ها است رو غیر فعال کنید و سایت ها خیلی سریعتر لود کنید و امتیاز بگیرید و حجم کمتری از adsl شما مصرف بشه اینم یه ترفند خوب واسه سرعت بخشیدن به کسب امتیازشما

ویه نکته دیگه اینکه در صورت فعالیت به شما بازدیدتعلق میگیره و صرفا با عضویت به شما بازدید دائمی تعلق نمیگیره

عضویت در سایت شماره چهار

یک سایت خیلی خیلی عالی دیگه هم هست البته زبانش انگلیسیه ولی کارکردن باهاش راحته بهتون پیشنهاد میکنم که تو این سایت هم عضو شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد