با ریفرال ها (زیر مجموعه ها = referrals) کم کار چه کار کنم

1- نحوه تشخیص زیرمجموعه کم کار:

در بعضی از سایت ها ابزار های خاصی برای مشخص کردن ریفرال های کم کار وجود داره مثلا در سایت های neobux و onbux می تونید ریفرال ها رو با رنگ علامت بزارید طوری که ریفرال های کم کار بارنگ قرمز و ریفرال های فعال با رنگ سبز نشون داده بشن. در این دو سایت ابزار high light برای این کار در نظر گرفته شده (شکل زیر)

برای خواندن به ادامه مطلب بروید

1- نحوه تشخیص زیرمجموعه کم کار:

در بعضی از سایت ها ابزار های خاصی برای مشخص کردن ریفرال های کم کار وجود داره مثلا در سایت های neobux وonbux می تونید ریفرال ها رو با رنگ علامت بزارید طوری که ریفرال های کم کار بارنگ قرمز و ریفرال های فعال با رنگ سبز نشون داده بشن. در این دو سایت ابزار high light برای این کار در نظر گرفته شده (شکل زیر)

با این نوار می تونین رفرال های تنبل رو معلوم  کنین شکل بالا نشون میده اگه میانگین کلیکی که رفرالت میکنه کمتر از 1.9 هست، بحرانیه و باید عوضش کنی بین 1 تا 3 معمولی بیشتر از 3 ایده آله. با جابه جای کردن اون دایره های آبی می تونید مقدار این اعداد رو عوض کنید بعد از تنظیم کافیه دکمه ی SAVE رو بزنید تا تنظیمات شما اعمال بشه با این کار خواهید دید که ریرفال ها با توجه به میانگین کلیک روزانشون رنگی میشن و شما می تونید ریفرال های تنیل رو با رنگشون از ریفرال های فعلا تشخیص بدید (از رفرال های فعال جدا کنین) سبزها که عالین! زرد ها هم می تونن عالی باشن (یا بشن!) سفیدارو هم دست نگه دار تا ببینی چجوری میشن! اگه از این رنگی شدن خوشتون نیومد می تونین برای غیر فعال کردنش دکمه DISABLE رو بزنید.

2- ریسایکل (بازیافت کردن) ریفرال ها

در تمام سایت هایی که زیرمجموعه کرایه ای دارن این امکان وجود داره که اگه زیرمجموعه ای کم کار بود اون رو با یک زیرمجموعه جدید جایگزین کنی که یه این کار میگن ریسایکل یا بازیافت کردن (Recycle) و البته این کار یک هزینه ای هم داره برای شما (در آنباکس Onbux و نئوباکس Neobux این مقدار 0.7 سنته)  در اکثر سایت ها برای ریسایکل کردن زیرمجموعه ها باید از ابزار ریسایکل (شکل زیر) استفاده کرد.

با این دکمه می تونید ریفرال های کرایه ای که فعال نیستن رو با یک جدیدش جایگزین کنید به این کار میگن ریسایکل (بازیافت) کردن. اگه ریفرالی میانگنی کلیک هاش کمتراز 1.9 بود و بیش از 3 روز متوالی بوده که کلیک نکرده بهتر ریسایکلش کنید برای اینکار البته باید 0.7 سنت پول بدید این پول رو هم باید از حساب رنتال بالانستون پرداخت کنید.

نکته بسیار مهم: (استراتژِی ریسایکل کردن)

در مرحله اول و قبل از اونکه تعداد ریفرال ها (زیر مجموعه ها referrals) به 50 برسه مهم تعداد ریفرال هاست نه نحوه عملکردشون منظورم این نیست که از ریسایکل استفاده نکنید و بسوزید و بسازید. منظور اینکه زیاد حساس نباشید روشون و تو همون ده روزه اول عوضشون نکنین. به هر حال اکثرا رنتال ریفرال ها (زیر مجموعه های کرایه ای) افراد تازه وارد به سایت هستن و ممکنه اون اوایل زیاد از سایت مطمئن نباشن و خوب کار نکنن پس بهشون فرصت بدید
وسواس روی ریفرا های کرایه ای فقط از دست دادن سرمایس. نه وسواس داشته باشین طوری که اگه طرف سه روز کلیک نکرد و قرمز شد ریسایکلش کنید نه اونقدر بی خیال باشین که ریفرال هایی که سابقه بدی دارن رو حذف نکنید.
ریفرال ها رو بعد از 5 روز از ثبت نامشون با فلگ (پرچم) علامت گذاری کنین طی 10 روز آینده (یعنی تا 15 روز بعد از کرایه شدنشون) وضعیتشون رو بررسی کنین و حتی اگه قرمز شدن ریسایکل نکنید از روز 15ام تا 20ام بهترین دوره است تا در مورد ریسایکل کردن بد سابقه ها تصمیم بگیرن خواهید دید که با این روش همیشه نقدینگی کافی برای همه کار دارین و به اصطلاح ورشکست نمی شین
یادتون باشه از 9 روز مانده به پایان تمام شدن کرایه ریفرال هاتون اون ها رو دیگه ریسایکل نکنید چون اولا فرصت کافی برای تشخیص وضعیت ریفرال جایگزین نیست و شما نمی تونید بفهمید که این ریفرال جایگزین اررش تمدید کردن داره یا نه ثانیا چون شما در زور های آینده چه برای تمدید چه برای کرایه نیاز به پول دارین پس بهتره ول خرجی نکنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد